U trećoj epizodi trećeg serijala PROSTORA SLOBODE Mia David razgovarala je sa Zoranom Predinom. Zoran Predin (1958) je slovenački kantautor, po horoskopu blizanac i po duši Balkanac. Zbog njegove provokativnosti i crnohumornih tekstova, čak najveći neprijatelji priznaju mu duhovitu autorsku izvornost i iskričavu nekonvencionalnost. Najvećim komplimentom smatra da su ga proglasili novotalasnim Arsenom Dedićem, s kojim je dugo godina prijateljevao i plodno sarađivao. U svojoj bogatoj umetničkoj karijeri objavio je 44 autorskih LP albuma, 3 zbirke poezije, knjigu anegdota Druga žena u haremu, knjigu kratkih priča Glavom kroz zid i roman Mongolske mrlje. Komponovao je muziku za filmove i pozorište, iskušao se u raznim muzičkim stilovima, od rocka do gypsy swinga, i nastupao po celom svetu. Sam govori da je tek na pola puta. U okviru trećeg serijala PROSTORA SLOBODE, koji se prvi put realizuje u produkciji KROKODILa, Mia David je u prvih pet epizoda pokušala da otkrije neke od najzanimiljivijih i najintimnijih crtica iz života svojih sagovornika i da kroz razgovor istraži njihove prostore slobode koji su ispunjeni ljubavlju, tolerancijom, razumevanjem, kreativnošću i snažnim otporom prema svemu onome što nas je gušilo tokom poslednjih trideset godina i što nas jednako guši i danas. * Gde su, dakle, ti prostori slobode? Kako ih stvaramo i održavamo u životu? I pre svega, kako ih delimo s drugima ne bismo li našu zajednicu učinili boljim mestom za sve? * Najnoviji serijal PROSTORA SLOBODE predstavlja impresivnu selekciju pisaca i drugih literarnih stvaralaca ali i mislilaca, muzičara, umetnika te drugih kreativnih ljudi zahvaljujući kojima godinama već dokazujemo da angažovana reč koja se stvara na prostoru koji smatramo svojim (“od Triglava do Đevđelije”) nije mrtva, naprotiv. Ona svakodnevno preispituje našu realnost dokazujući da prava nisu, i da nikako ne smeju da budu, rezervisana samo za privilegovane pojedince već da, naprotiv, pripadaju svima nama. Te da lične slobode ne smeju da budu sputane i ograničene upitnim konzervativnim “vrednostima” koje najčešće služe isključivo da bi se nesmetano vršilo nasilje nad drugima i drugačijima. Drugim rečima, angažovana reč hrabro prihvata izazov u javnoj areni i osvaja alternativne zone delovanja koje sada i ovde nazivamo PROSTORIMA SLOBODE.